Mesaj Sayısı : 208 Kayıt tarihi : 16/08/09 Yaş : 26 Nerden : cumhuriyetin kalesi
exp: (1000/1000)
Konu: işte Rakion Paz Şub. 21, 2010 2:35 am
'Rakion: Chaos Force' un hedefi size dusmaninizla karsiya gelmenin heyecanini ve siddetini tatma hissini vermektir. Dusmaninizla yuzyuze geldiginizde ilk elden bu heyecani yasayacak ve birden bire kendinizi, cok guclu atak ve kombolarin kullanildigi savasta bulacaksiniz.
Diger aksiyon oyunlari gibi, Rakion savas oyunlarinin basit kuralina odaklanir. Ozel saldirilar dusmaniniza daha cok zarar verir fakat daha uzun zaman sonra tekrar kullanilabilirler. Bunu bilerek, diger oyuncularin zayif noktalarina saldirabilirsiniz
Rakion "guard" ve "catch" tekniklerini sunmaktadir. Cesitli atak kombinasyonlarini kullanarak, guclu ve dusmaninizi havada dondurebilecek "catch attack" 'lar yapabilirsiniz. Diger "catch" ozellikleri ayrica oyunun icinde kullaniminiza sunulmaktadir.
"Zirhlar havada ucusuyor"
Dusmanlariniza saldirdikca, zirhlari biraz biraz kirilacak veya siddetinden parcalanacakir. Bu parcalar duvara carpip oradan sekebilir.
Dusman ustundeki ataklarinizin etkileri Rakion'da digerler benzeri oyunlardan cok daha farklidir.
"Hasmimin ustune olum getirmen icin seni cagiriyorum"
Rakion'un istegi basit savas taktikleri degildir. Rakion sadece bir savas oyunu da degildir. Savasin kaderini belirleyebilecek karmasik stratejileri icermektedir. "Cell-system" bunlardan biridir.
Oyuncular kendilerine ait yaratiklari, CP (Cell Point) kullanarak summon edebilirler (cagirabilirler). Bu ozellikleri savasta veya oyunu kazanarak alabilirler. Yaratiklar sizin ve takiminiz icin buyuk bir destek olabilirler ve bazen de dusmaninizi sasirtmak icin kullanilabilirler. Her yaratik farkli bir ozellige sahiptir. Bu yaratiklarin buyuklukleri cok kucukten devasa ebatlara kadar degismektedir.
Takimlar tarafindan summon edilen yaratiklar, size gercek bir savasin nasil oldugunu gosterircesine, cok buyuk bir mucadele ortaya koyarlar.
"Ofke beni bambaska biri yapiyor"
Oyuncular guc durumlarla karsilastiklarinda, kendilerini cok guclu yaratiklara cevirebilirler. Bu durum cok uzun surmeyecektir ancak savasini kaderini degistirebilmeye yetebilir.
"Chaos System" bu aksiyon oyununu daha keyifli yapmak icin insa edilmistir. Dusmanlarin cogaldigi ve sonsuza guce ulastiginiz Kaos moduna (Chaos Mode) girebilirsiniz.
"Pratik istatistik ve malzeme sistemi"
Rakion'da ArmorPoint ve HitPoint'ten fazlasi vardir.
Karakterinizi upgrade edebileceginiz 10 adet yetenek vardir. Oyuncular bazi item lari birlestirip istenilen karakter yetenegini maksimize edebilirler. Zirh, silah, yuzukler, ve tilsimlar oyunda hazir bulunmaktadir.
"Stratejik level atlama"
Rakion siddetli aksiyon ve taktiklere dayali bir online oyundur. Ayrica RPG oyunlarinin keyfini de size sunar.
Olusturdugunuz karakterinizin yaninda, yaratiginiz da evrim gecirir. Oyuncular yaratiklarini diledikleri sekilde upgrade edebilirler.
"Stratejik oyun kurali ve harita dizayni"
Savas saldiri oyunlarini iki uc ay oynamak cok eglenceli birsey olmayabileceginden, Rakion size seveceginiz farkli bir cok degisiklik sunar. Bunlardan ikisi stratejik oyun oynamaya elveren benzersiz oyun kurali ve harita dizaynidir.
Savasin kaderi, takimlarin stratejilerine bagli olarak her an degisebilir. Rakion'da zaferin hedefi sadece dusmani veya belirli bir hedefi yok etmek degildir. Son zaferi kazanmak icin, oyuncular 2-3 asamadan gecer ve hucum ya da defans agirlikli takim oyunu ortaya koyarlar. Bu benzersiz oyun kurallari kolay olmasina ragmen, bazen oyuncular akillica tasarlanmis stratejiler ortaya cikartabilirler.
ben bu oyunun grafikleri hiç sevmedim. çok kötü. zor level atlanması ve oyunu kaybedince exp gelmemesi de vasat. ama vuruş, isabet ve zıplama gibi özellikleri iyi.
Rocknrol ѕιтє α∂мιηι
Mesaj Sayısı : 208 Kayıt tarihi : 16/08/09 Yaş : 26 Nerden : cumhuriyetin kalesi
exp: (1000/1000)
Konu: Geri: işte Rakion Perş. Şub. 25, 2010 3:56 am
ben bi oyunun önce grafiklerine bakarım o.O sonra geri kalan özelliklerine ...
Rocknrol ѕιтє α∂мιηι
Mesaj Sayısı : 208 Kayıt tarihi : 16/08/09 Yaş : 26 Nerden : cumhuriyetin kalesi
exp: (1000/1000)
Konu: Geri: işte Rakion Çarş. Mart 03, 2010 3:49 am
sen bilirsin ama oyun böyle değerlendrilmez!
NoFearTurk Gαme мaster
Mesaj Sayısı : 158 Kayıt tarihi : 18/08/09
exp: (1000/1000)
Konu: Geri: işte Rakion Perş. Mart 04, 2010 9:15 pm
sence neye göre oynanır? bence skilleri en iyi oyun seçilse de -ki kesin öyle değildir- pets & monsters -konu bu oyun değil ama- oynanmaz!!!
Rocknrol ѕιтє α∂мιηι
Mesaj Sayısı : 208 Kayıt tarihi : 16/08/09 Yaş : 26 Nerden : cumhuriyetin kalesi
exp: (1000/1000)
Konu: Geri: işte Rakion C.tesi Mart 06, 2010 3:46 am
oyun için sadece grafiklere bakılsaydı oyun yapımcıları grafiker dolardı. oyun oynanış kolaylığı- kontrol çeşitliliği- skill çeşitliliği - ticaret gelişmişliği olaylarından hepsiyle değerlendirilir. belki öncelik senin için odur.
örneğin prototype. 2 saat oynasan sıkılacağın bir oyun. görev çeşitliliğ - yaratık çeşitliliği yok. ama manyak grafiklere sahp.
sonuçta bu senin bileceğin iş ama bu görüşünü değiştir derim xD
NoFearTurk Gαme мaster
Mesaj Sayısı : 158 Kayıt tarihi : 18/08/09
exp: (1000/1000)
Konu: Geri: işte Rakion Cuma Mart 19, 2010 8:36 pm
ben diğerlerine bakmam demiyorum. sadece önce grafiklere bakarım diyorum. grafikleri iyiyse diğer özelliklerinde bakarım.
Rocknrol ѕιтє α∂мιηι
Mesaj Sayısı : 208 Kayıt tarihi : 16/08/09 Yaş : 26 Nerden : cumhuriyetin kalesi
exp: (1000/1000)
Konu: Geri: işte Rakion C.tesi Mart 27, 2010 2:50 am
ama grafik kötüyse diğer özelliklerine de şans vermelisin.